Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-18, 18:52   #51
Methodwaste
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
Vet inte vad du syftar på men är det mot mitt inlägg där jag anser att Sharps/forumet ger mer till sina besökare om det inte stängs in på olika privata, inbördes beundrande trådar där majoriteten inte erbjuds ta del av dessa?
Det är väl ingen som anser sig ha RÄTTEN till att bestämma hur det ska vara på Sharps eller ser det som en SJÄLVKLARHET att det ska vara så, däremot måste man fan kunna ha en åsikt om det utan att någon fisk blir äcklad och skriver skit.
Stäng ner alla trådar till privata och låt folk köpa sig in så kanske de som lägger ner så oerhört med tid på sina rekar får betalt.

Många som rekar, och postar de på allmänna forum - gör det i syftet om att få bekräftelse, och självklart tips tillbaka.
Jag har inte ryggat många objekt härifrån, tyvärr hittills utan större framgång men man har som tur är sina egna idér också.

Kontentan är att det är en kanon idé att gå ihop och stycka upp spelmarknaden till olika personer med varsin special område. Samla ihop infot och sammanställa det i några enkla rader. Som det skrevs innan tycker jag också att en rek passar sig klart bäst med enkel info om läget - bu eller bä.

Tex denna: https://www.sharps.se/forums/showthread.php?t=2185

Inget ont om den, kanon rek, trevlig läsning, mycket info men i mina ögon gör den sig kanon i Aftonbladet..:-)
Vilken tid som läggs ner att skriva allt detta, kanske går att effektivisera lite?
Jag skulle hellre se reken sammanfattas bara enkelt, med klara förslag på spelvärdet.

Men alla har vi olika smak och inte fan kommer jag sitta här och drömma om någon ändring, inte jag som driver sajten..:-)

Hur som helst, god jul!
Meningen är inte att det ska stängas till något privat, men att folk som tycker om att gräva kan få ha ett privat sub-forum och utbyta information med likasinnade. Rekarna postas ju ändå publikt i slutändan, så gemene Svensson som söker ryggningsobjekt kommer få detta ändå.

Jag förstår att du tycker mina rekar är för ingående och för långa, men det är så jag jobbar. Och det är det sättet att jobba på som ger mig en ROI som är ovanligt hög. Du säger att det är något för aftonbladet, det kan jag verkligen inte förstå. Har du någonsin sätt ett så bra spelförslag i en sådan skitblaska?. Om jag ska vara helt ärlig, så passar tråden nedan in mycket bättre i aftonbladet, för sådant ser man där varje dag.

https://www.sharps.se/forums/showthread.php?t=1174

Sen är det rätt roligt att du länkar till min rek och sen skriver "detta kanske går att effektivisera lite?", för det är ju det som är hela poängen med subforumet. Att jag ska slippa sitta och samla all information till reken helt själv, att vi hjälps åt. Sen om du tycker den är för lång att läsa, ja då är det väl synd om dig, tar mig cirka 1minut och 30sekunder att dra igenom den, det kan jag leva med.


Jag vill absolut inte att Sharps ska stängas ner för vissa, alla som vill ha spel, diskutera spel m.m. ska få göra det. Men om man skapar ett sub-forum där de som verkligen tycker om att gräva och är villiga att lägga ner lite tid på det kan samtala i lugn och ro så skadar det väl inte?, vem som helst kan ju få tillgång dit bara de frågar och bidrar med lite....


EDIT: Kan även tillägga att jag skriver en liknande REK på i princip varenda spel jag spelar, för det är först när jag läst igenom den jag bestämmer mig för spel eller ej. Jag väljer endast ut det jag tycker om extra mycket och postar här.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat