Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-12, 00:01   #46
varulv

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6359
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Varulv!

Du är för bra och rutinerad för att ta åt dig av enstaka gnällspik! Har aldrig förstått mig på det där att sänka sig själv till lägre nivå. Varför kliva ner från moppen och sätta sig i sandlådan för att kasta grus igen?

Högt huvud och lyster i pälsen för fan! Du kan omöjligt frysa i bastun!? Känner du inte värmen!?

Ditt val men jag hoppas du kör på! Det är fruktansvärt uppskattat!

Lycka till imorgon!
Bfro och bike (Om Erik vill) i morgon, banan är kanon och det ska vara fint väder tydligen. Svante skulle inte slita skorna om han inte trodde hästen gått fram sen senast. Jag tycker det är ett väldigt mediokert gäng han möter, och tror (som alltid) på min häst. Var han står rent formmässigt kan nog ingen svara på, vi får svaret i morgon. Bli inte förvånade om han behöver något lopp till dock. Jag då, jag spikar på allt. Rekommenderar ingen att göra detsamma dock. Skulle helt enkelt inte klara av att kliva av på systemet för att jag inte spikade min egna. Då spricker jag hellre på honom.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lepadd (+5), Rickart (+5), Helge (+5), peozz (+5), doob (+50), DIF (+5), Skuumberg (+10), Stekis0757 (+10), riddler (+10), Tamuli (+5)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat