Hur fungerar Unibet och andra spelbolag gentemot ATG?
Ni pratar om limitering, är det 1000 lappar vi pratar om då i insats?
Jag skapade ett konto på Unibet men när jag läste där så tyckte jag mig läsa att man inte kunde ta ut hela innehavet man hade (kanske var när man nyttjade någon bonus)? Kändes lite som att de tog sig rätten att ta avgifter etc, men jag kanske har fått den känslan om bakfoten.
Sen känner jag som amatör på spel över lag, jag menar jag har aldrig spelat i hela mitt liv typ. Och jag känner inte att jag kan spela för mer än 50kr som max på en häst just för att jag känner att jag troligtvis kastar de pengarna i sjön pga dålig ''kunskap'' etc för att analysera fram någon vinnande häst. Men kan man spela för småpengar på Unibet också, eller är det en ett minimibelopp?
Känns i regel som fler regler och förhållningssätt att sätta sig in i än ATG och att man kan åka på avgifter och sånt för olika saker som man inte tänker på. Läste jag rätt om att de tar avgift för ett inaktivt konto?
Visst de har servar etc som de betalar för och annat med för att alla medlemmar och konton ska kunna funka, men känns lite träligt med diverse avgifter, om man inte är storspelare dvs.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|