Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-14, 00:33   #93
Viroid

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Tacka vet jag tiden före ATG Live, Onsdag Xpress, Supersuper-jackpott, Raffes rivjärn och all annan dynga som ploppat fram genom åren.

För bara några år sedan fanns bara V/P, DD och V5 och då var det jävligt mycket folk på Sundbyholm en tisdag i november.

Problemet nu är att det finns för många spelformer, för många "experter" och för många tävlingar.
Sen kan ju lurendrejarna i ATG-huset kanske förstå ATT GEMENE MAN INTE HAR RÅD att spela så mycket i dessa tider.
Jag tror inte att det hade varit mer folk än idag om vi stannat med V5 och V/P-spel. DD är ju en modern påhittighet, som kom i samband med att man skaffade spelombud och installerade totomaterna. V65 på lördagar med inlämning hos våra postkontor senast på fredagen. Hur hade det sett ut i dagens internetålder? Jag tror inte ens det omsatt en miljard om året.

Sedan är jag också kritisk till att man kör fler närmast identiska spelformer parallellt. Det är en himla massa värden att ha koll på. Omsättningen är heller inte överdrivet hög på dessa "revanscher".