Ämne: V75 ÅBY 15/3
Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-15, 08:48   #156
Tamuli

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 607
Standard

Har nu suttit och gått igenom omgången.
Ser ju på förhand ut som att det är lite väl mycket stora favoriter, men man får hoppas på att man lycka fälla rätt favoriter i jakten på cashen.

Avd 1) Visst Claes Boko helt klart A-häst i mina ögon men samtidigt så imponerade den inte på mig sist så kommer gardera det loppet med 1-8-9-10.
Nothing But Class är en häst som jag giillar så den är given som motbud, sen gillade jag Stormyskys avslutning sist

Avd 2) Först tanken var att spika Paramount men har lovat mig att inte spika lärlingslopp igen, dem gånger man gjort det så har det skrällt till ordentligt där så kommer slösa lite streck här. Utöver Paramount kommer jag ta med 1-3-4-6-8-12

Spikar Divas Revanch och Sensational Dream (speciellt nu när den som jag såg som motbud Önas Ida blev struken)

Sto loppet där är det väl bara att strecka på också även om Valkyria R.Ö.K kommer bli min A-häst i det loppet.

Sanity och Raja borde det ju enbart handla om men kommer ändå slänga med Lord Capar och Montgomery Gel ifall om de två giganterna gör bort sig bägge två.

I sista avdelningen tror jag det står mellan 4 hästar, Rooibos, On Hold, Sahara Fairytale (även om Adrian kör) och Leonas Kaiser.

Mina tankar om dagen omgång, får se hur vad det reducerade hamnar på i pris, möjligt att man slänger med någon häst till i tex sista loppet.
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat