Idag tycker jag det finns fyra tänkbara spikar, som alla är favoriter. Utdelningen beror på hur många av dem som vinner. Jag väljer i 4) 4 Sensational D och i 6) 4 Sanity.
1) 1,5,8,9 (5 Claes har hela veckan varit min spik. Ni på Sharps har argumenterat mig till att gardera)
2) 2,3,6 (2 Paramount är tänkbar spik. Kanske hål i huvet att gardera. Särskilt med 6 Sundsholms K - trög från start och ingen sprinter. Men jag skall strecka André B på allt)
3) 1,2,3,4,6,10,11 (jag har dissat 1 Dante här hela veckan, 11 Alec H vinner Roger med)
4) 4 Sensational D spik Idag är inte Archangel med och Jorma i ledningen har läst sin Sven Dufva "Släpp ingen djävul över bron")
5) 1,4,8,10,14 (1 vinner förstås. Annars alla, vilket jag inte har råd med. 4 Erica är bra och har bra kusk. 8 Jägers är enligt mig bättre än stallkamraten 6. 10 Hanna jättebra, men spår ett på tillägg och starttrög. 14 Bedas bästa hästen sämsta kusken.)
6) 4 Sanity spik - stjärna med 20 m försprång till Raja pga spåret
7) 1,3,4,5,6,8,11 (vill inte åka ut i sista. Tog inte med 2 - lite spänning vill man ha. Ostreckade 6 Monte Major är urstark och får Flemming - slipper ägaren - i sulkyn)
Systemet kostar 1 470 kr men blir billigare med spik i avd 1), 2) eller 5).
Ett alternativ är att som Varulv göra fleris med favoriterna.
Lycka till!

:drunk :