Ämne: V75 ÅBY 15/3
Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-15, 19:24   #407
Fulsprit

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Den tur som krävs för att det ska lyckas vägs inte upp av utdelningen bara blir 23% av "rätt utdelning" när det väl slår in.

Hur man än vänder på det så fick de "underodds" på sin insats.

Självklart är det bättre att spela tillsammans med andra än att göra ett eget system för 200-300 kr. Jag har aldrig påstått motsatsen. Men då är modellen att delta i ett system som bara körs en gång.

Tror inte de som köpte in sig på de efterföljande systemen håller med dig... Inte heller de som köpte in sig på de första systemen tror jag känner sig "lurade"! Tror inte det är första gången butiken lämnar in exakt likadana system... Det är väl upp till köparen av systemen att hålla sig informerad om slika saker...

Jag tror dessutom att chansen att vinna storkovan ökar klart mer, genom att vara med i ett stort andelsystem, än att risken för att få en mindre utdelning ökar enbart för att butiksägaren spelar fler, likadana, system...

ALLA vet att statistik enbart är ren och förbannad lögn - annars skulle man ju bara kunna spela på startspårens betydelse osv. och utfall och skita i allt annat, förenklat...

Tror jag skrev rätt, hehe!

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat