Ämne: V75 ÅBY 15/3
Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-15, 19:52   #420
Fulsprit

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Asprilla Visa inlägg
Jag tycker helt klart att butiksägaren ska ändra systemet. Jag är inte heller säker på att han kommer undan om någon vänder sig till konsumentombudsmannen. Antagligen gör han det, men det känns för mig som falsk marknadsföring, även om det är upp till spelaren att hålla sig informerad. Som sagt: jag har svårt att tro att den första andelsköparen förvarnades om att systemet skulle kunna spelas flera gånger. Jag hade lackat i alla fall.

Men det är väl bara att släppa diskussionen antar jag. Vad som är mest lönsamt i längden beror enbart på systemskaparens skicklighet, oavsett om man spelar ensam för 200 kr eller tillsammans för 20 000. Jag är av uppfattningen att ~500 kr i veckan räcker för att man ska kunna ha sannolikheten på sin sida att gå plus i längden på V75 - under sin livstid eller rent av inom 5 år. Sen får var och en avgöra om den summan är värd att satsa ensam eller om man hellre tar en andel.

Grattis till alla dagens vinnare! (Inklusive de andelsköpare i Jönköping som bara går jämnt ut under sin livstid tack vare dagens högvinst.)

Fortsatt trevlig helg.

Var står det hos butiksägaren att man inte kommer prångla ut samma system igen?

Hade du även lackat om efterföljande system gått in och butiksägaren i detta system plockat bort x-anta hästar, eller lagt till...?

Tror att många härinne överskattar sin förmåga att sätta bongar med höga utdelningar...

De som fick 550 000 idag kommer troligtvis, de flesta, vara vinnare när de lägger näsan i vädret... Detta då de flesta av dessa är småspelare.

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat