Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71
Efter att ha studerat vinnarsystemet så var det mycket svårt att förutse utfallet. Andelsköparna gjorde absolut inget monumentalt spelvärdesmisstag. Däremot var det bibliska proportioner på kantbollsträffandet.
Däremot står jag för ändå mina åsikter om flerfaldigade system. Jag är ofta med på delar av system. Men aldrig på skrällsystem som körs fler än en gång.
|
"Spelvärdesmisstag" - tror du ens att någon av dessa 44 vet vad detta betyder? De spelar för att ha skoj och något att följa - därav skiter de totalt i, eller rättare sagt, de kommer aldrig bli medvetna om att de "förlorat" x-antal kronor, enbart för att butiksägaren valt att spela fler andelssystem... De gjorde därmed inget val utifrån spelvärde...
Andelsköparna har ALDRIG gjort en värdering angående spelvärdet, glöm detta!
Angående flerfaldigande utav system; Då är du alltså en av dessa som smyger omkring och alltid köper antingen den första andelen och frågar kring om butiksägaren kommer sälja fler sjok av system, eller så är du alltid sist och kan bestämma om det är värt att köpa systemet eller inte... Kontrollfreak, hehe...
Du är alltså heller inte med på system som har samma ram men som även kan ha ändrats lite i sista stund, bara liite...?!
Strappa71 - du är en av de som jag beundrar mest här inne, just pga. ditt kunnande i statistikens realm. Skulle gärna ha mer av detta tänk hos mig själv - men, jag anser att travet är så mycket mer än statistik och där håller du säkert med mig, därav tycker jag väl egentligen att en medelväg är den bästa, vi lever ju trots allt i PK-Sverige, aka mellanmjölkens land, hehe...!