Citat:
Ursprungligen postat av Lindvallen
I anslutning till avslutad tävling så vill vi dra igång en ny tävling. Alla här i forumet har inte en superekonomi och kan lämna in sina kuponger för 1000 kr så på begäran så startar vi en tävling och drar ned på insatsen.
Vilket belopp skall vi då köra? 300 kr max? 200 kr max? Jag ber Mattias skapa en omröstning på www.travtavling.se
Regler? Väldigt begränsade. Detta är ingen VM eller SM eller annan tävling. Detta är mer en utmaning mot varandra här. Varje vecka så bjuder vi ju varandra på tips och kuponger i massor. Så varför inte registrera dem på www.travtavling.se
Jag skall tänka ihop något bra.
Vad är på gång på www.travtavling.se ?
1. Vi tittar också på en lösning av nästagångare.
2. Nya utmaningar för oss på sharps men självklart är era vänner också välkomna som inte finns på sharps.
3. En statistiktjänst
4. En rankingtjänst
Tid är det enda som saknas, men Mattias får offra lite av sin vanliga arbetstid och satsa den på oss istället.
//Lindvallen
|
Någonting jag skulle tycka vara intressant:
En tjänst där man kan se vilka som har gått med jänkarvagn eller inte, start för start. ATG verkar vara sega på att ta fram den tjänsten. Om detta skulle vara aktuellt så tänker INTE JAG VARA ENSAM OM ATT registrera denna information. I så fall skulle de som vill ta del av informationen få vara delaktiga i att registrera detta.