Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-18, 23:57   #45
Fulsprit

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag må vara färgad av att Pannan är en av mina absoluta favoriter då jag gjort bra pengar på denne och jag gillar hästens uppsyn och inställning till tävlandet, men hur i helsike skall detta mediokra snabbloppsgäng ha en chans i morgon - bara frågar???

Hur många av dessa är med i Elitloppet, sista söndagen i Maj? Tror knappast detta blir något preparélopp, ala Båth/Ohlsson! Har högst två, tre lopp (efter detta) att ställa denna i ordning inför det stora målet för säsongen och karriären - tror faan att denna är i ordning redan nu!

TM slog Obama Gel och Rolls Royse med fyra längder i årsdebuten - skall jag skallra mina bjällror nu, eller, hehe...?!

Ni är duktiga utöver det vanliga, men kan ni inte se att Panne De Moteur slår dessa bakbunden, så börjar jag tro på tidig demens hos er... När nu Pannan direkt skall gå med optimal balans, vad säger er detta? Preparé? Knappast, eller hur?! Här blir det åka av och full satsning från start - detta är vad kusen behöver innanför västen inför hans största uppgift i karriären... Nu har Hultman vunnit PDA, vad kan nästa mål vara, måntro...?

Hultman vet att han inte kan gå ut och fegköra här - han vet att han måste få ett svar på om hans grundträning slagit väl ut under vintern... Marre är en sak - denne har han siktat på PDA sedan födseln, i princip... Pannan vet han att denne måste få igång springet i benen direkt för att ha något att göra i Elitloppet!

Detta är självklart ENDAST mina ödmjuka (nåja) tankar kring det hela, men jag förstår då inte varför racerbootsen åker på direkt, om inte kusen är redo för stordåd direkt! Hultman har inte mycket mer kvar att bevisa sedan triumfen i PDA, nu kommer han köra lössen utav dem, för att visa att det svenska stålet biter hårt - och vem faan är då Travelling Man att stå i vägen...?

Nej, detta är så klart så att allt över 1.35 i odds är överodds! Det vore mer överraskande om Fridolin och MP gick ut och proklamerade att de from. nu skulle hänge sig åt en mer restrektiv invandringspolitik, än att Pannan förlorar i morgon - faan, jag ändrar oddset till 1.01, i stället, hehe...!

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat