Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71
Omförhandling är inte rätt väg. Om man inte avser att lägga provisionen på samma nivå som de svenska ombuden.
Och i praktiken är det samma sak som att säga upp avtalen helt och hållet.
|
Nej, håller med - menade såklart att inga nya och idiotiska avtal skall ingås... Inga utländska intressen skall ha bättre villkor än oss svenskar - det handlar först och främst om tilltro!
Sedan MÅSTE man ta tag i detta ofog, som jag är helt övertygad försiggår, och det är spel efter spelstopp - det gäller både streckspelen men framförallt Vinnare/Plats/Tvilling/DD osv. Har sett otroligt många och obskyra ändringar av odds, ibland av odds efter att över halva loppet körts, vilket många andra också har observerat, och som INTE faller inom det normala!
Oftast då av spetshästen, favorit eller inte!!! Detta är INTE en slump - SANNA MINA ORD!!! Det pågår ett STORT mygel inom ATGs murar!!! Några åtnjuter sk. "superuserkonton" där man i sista sekund och en stund efter kan spela på hästar, EFTER att starten gått och gemene man INTE kan spela mer!!!
Detta är INTE en myt!!!
Kan fixas hur lätt som helst med "rätt" personer ombord på din skara av sjörövare... Var INTE naiva att tro att detta inte sker - närsomhelst där pengar kan göras, legalt och illegalt, så göres detta - så varför inte inom en sådan stor organisation där föga är genomlyst, såsom ATG är...???!!!
Fy, faan vad pengar dessa ormar har gjort mot mina "klara" vinnare, över ALLA dessa ord! Jag hatar dem stort!
Skämt åsido, så är detta ett STORT problem då jag då inte har någon tillit till Lotteriinspektionen eller vilka det är som överser ATG mastodonta organisation - det kan inte ens se till att Melodifestivalen och/eller Bingolotto, samt Postkodlotteriet, går rätt till - är det då någon som kan övertyga mig om att ATG då sköts korrekt? Knappast!!!
Folk inom ATG KAN och SPELAR EFTER SPELSTOPP - DETTA ÄR SANNING!!!