Om vi bortser från den uppenbara besvikelsen över att snuvas på en storvinst så torskade vi mer på de där två övertidsmålen i Boro-QPR än vad jag först trodde. Vi fick alltså nästan 4000 att dela på med sex rätt, hade säkert fått minst det tiodubbla annars.
Jag blir minst sagt förvånad om någon som var med idag inte vill vara med framöver, jag släpper in en till som faktiskt meddelade att han inte kunde vara med den här helgen. Så nu är vi 11st och det känns som en rimlig gräns.
Om jag någon gång vill göra ett system som kostar kanske 150 per man så kan jag fråga runt men det kan hända att insatsen blir lite högre än de 100kr vi har kört för hittills. Jag blir mer och mer övertygad om att dessa sidovinster kommer att rulla in kontinuerligt.
Jag kan även i vissa fall tänka mig att slänga in ett system på en omgång som inte är jackpott, men då ska jag verkligen ha en grym idé, men då frågar jag runt innan och gör ett mindre system; det lär dock inte speciellt hända ofta. Med tanke på att vi spelar mot automatiskt genererade system och "på skoj"-system så tror jag att det finns värde även när det inte är jackpott.
Jag skall ut på en LIA period på OKG/Forsmark snart och kommer att bo i en barrack/husvagn så jag får se hur det är med internettillgången, min bärbara dator har dessutom fått sin en dusch med cola så tangentbordet är nästan obrukbart. Lite tid att jobba med systemet på kvällarna lär dock finnas.
|