Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-22, 19:32   #69
Oddsarn

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1352

xp3rt
Stats: 184 - 185 - 2
ROI: 103.19%
Vinstprocent: 49.86%

Standard

5-1-0 idag ROI på drygt 191%, satte ännu ett straffspel till åtta gånger degen med en liten insats till en halv unit. Hade även tänkt lägga ut hörnspel på Chelsea som blev vinst, körde den dock bara privat. Hade även en del andra spel som jag oturligt nog skippade både privat och i sheetet som gick in, var ostoppbar idag kändes det som..

Tills att jag såg att jag missar min 7-ling (om United nu vinner, har 0-2 ledning i halvtid) pga mitt x2 på Sunderland som förlorade. Spelet som var till näst lägst odds på kupongen, ett odds som gick upp till 357 ggr pengarna och en utdelning på nästan 18.000 SEK. Det som gör det mer surt är att de andra spelen satt rätt säkert, många redan i halvtid.

Till råga på det så ser min 11-ling väldigt bra ut, som även där Sunderland förstörde. 6/7 spel har suttit, United som och Mönchengladbach som är två lag kvar leder båda med 2, respektive 3-0 i halvtid. Oddset uppgick till 620 ggr smeten och en vinst på drygt 30 000 SEK (PLUS en 70% bonus då det var fulltidsspel på de stora ligorna på 365).

Så nu har jag gråtit färdigt här, var skönt att skriva av sig. Klart det hade kännts bra att få in en härlig säck med pengar . Får fortsätta försöka pricka in mina spel som gått bra på slutet (11-1-0 senaste tolv) och som henke skrev Betting is a marathon, not a sprint. Så jag får väl jogga vidare och dra in pengarna sakta men säkert.
Oddsarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat