Det är ta mig fan inte klokt hur jävla motriggad man kan vara.
Skidskyttespelen har ofta droppat 20-30 punkter innan start. Igår hade man Garanichev mot Loginov med några sekunders försprång med jaktstarten, han får stryk för att idag spöa Loginov med över 1min20sek trots att båda sköt tre bom. Rastorgujevs har typ 20 sek försprång mot Eder på jaktstarten, då går Eder fullt och det spelet går åt helvete men idag spöar Rastorgujevs istället honom med över 40sek trots en bom extra. Idag har jag Eder mot Garanichev och då passar Eder på att floppa totalt. Destiheux mot Beatrix med typ 25sek försprång på jaktstarten liras till 2x men då floppar han totalt för att idag istället spöa honom med 25sek när de skjuter två bom var.
Marie Dorin mot Vita Semerenko till 1.787 gick ned i under 1.50 men ukrainskan startar givetvis inte och Marie Dorin blir trea och headen hade suttit enkelt.
Dessutom så förstördes en vinst på flera miljoner på måltipset i 95e/96e minuten igår.
HELVETES J'VLA HOROR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Att man ens ligger +-0 den senaste månaden är ett mirakel då jag har upplevt en livstid av negativ varians bara under den perioden.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|