Citat:
Ursprungligen postat av MattiasB75
Hej riga!
Tack för dina grymma idéer!
Jag har redan programmerat så att jag kan registrera alla mina egna spel och har väl tänkt att öppna upp det för er andra här som är intresserade. Därifrån att skapa grupper/lag av deltagare är ju inte så långt. Jag har även programmerat så att XML-filer kan skapas utifrån enklare reducerade system som jag kan skapa ifrån Travtavling.se. Dock har jag inte börjat kolla på uppladdning av XML-filer från Jokersystemet, vilket jag tycker är en väldigt bra idé! Det är ju en av de många brister som finns på ATG Tillsammans.
Tyvärr har jag väldigt mycket att göra på mitt företag för tillfället så jag har inte hunnit lägga lika mycket tid travtavling.se för tillfället. Jag kommer inte att ha tid att programmera färdigt detta den här veckan inför din start av ditt bolag men jag kommer självklart ha detta i åtanke när det gäller prioritering av arbetet med Travtavling.se!
Gällande Donera-knapp så är det ju en bra idé, dock brukar det inte ge så mycket pengar i slutändan. Om man ska ta betalt så är det ju en billigare variant av månadspeng som alltid funkar bäst och så långt har vi inte kommit i detta lilla roliga projekt. Travtavling.se är ju mest byggt för att det är en kul grej samt att jag har byggt vidare på det för att kunna registrera information/kommentarer/statistik om hästar på en mer detaljerad nivå. Informationen är indexerad gentemot starthästen vilket underlättar översikten för varje häst, vilka går bäst barfota, vilka vinner endast från spets samt alla de bra kommentarer som ni ger här på sidan. Vikten har helt enkelt lagts vid att bli en bättre/välinformerad travtippare.
Men jag blir gärna bjuden på en öl så det är bara att skicka ett PM :-) Jag bjussar gärna tillbaka också!
|
Tackar för snabbt svar. Det var en chansning från min sida att du skulle kunna fixa det. Skrik till när du ska till valla så kan vi ta några kalla.