Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-23, 22:57   #31
varulv

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6360
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Lopp 1 känns som att det kan bli roligt att se på, dock vill jag gärna se att BBS tappar, funderar på att "chansspika" Frozen istället.. Smällfin senaste loppen och har hur mycket krafter som helst.. Frågan är bara om någon utmanar BBS om spets, annars är det nog rätt kört.

Även Bearhawaii gillar att gå i spets men frågan är om spår 6 gör att han inte kan utmana BBS alls.

Hade jag haft pengar hade jag nog streckat på en del och hoppats på en dålig dag för BBS, och då hade jag nog även plockat med 9 och 10.

9 OPQC är en jävel på att komma smygande från kön och bara flyga förbi dom andra, men går det alldeles för fort lär det vara kört där med.

10 alec Hornline är hyfsat snabb från start, svårt från spåret.. Stark häst som kanske kan vara med om 3 gör bort sig..

Får se om jag hittar några bra spikar i övriga lopp så kanske man kan strecka på lite i första för att hoppas på att 3 viker ner sig
Jag är rätt säker på att vi kan skicka Bearhawaii till ledningen om vi vill det. Frågan är dock, vill vi? Priset för det kan innebära en tokhet Hawaii och så var denna final körd. Jag har inte tänkt att lägga mig i taktik, Erik får göra som han vill.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emanresu (+5)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat