Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-24, 00:09   #36
muumiin

muumiins avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1616

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Tror ledningen blir superviktig på lördag..

Vad tror ni vilka tar ledning? Kör där eller släpper? Kommer de lucka?

Mina tankar tidigt dock efter kollat igenom lopp arkivet.

I första tror ja 3,6,7 gör upp om de men tror 3 sitter i ledningen om Peter vill de!

I andra har jag svårt att få grepp om. Känns som 3 kommer dit men 5 vill dit. 8 Var snabb ut senast och kanske kan hinna först?

Tredje så lär 8 laddas. 4 Var som en blixt senast.. 3 vill till ledning. I vilket fall tror ja Raja Mirchi sitter där efter 500. Tror Sanity tar den tillslut och nu med örjan släpper han och är nöjd med att bli 2 och inkvalad till elitloppet. Ludde lämna alltid luckor sista 100.

Avd 4 tror ja 2 tar ledningen enkelt. Sen om han kör där njaaa. Både Jorma och Ludde vill ha den. Vem är först.. mitt svar ludde!

Femte sitter 6 i ledning med världens bästa startkusk Uhrberg! Körs han där kanske kanske inte.

DD1 blir de nog körning 1,3,4,5,8 är snabba tror 1 kan hålla ut alla om han vill men kan bli bra fart här!

DD2 har jag lite egna intresse i iom Sluggo.Äntligen bra spår...Snabb ut vid en bra dag. 50/50 om han tar en längd på 2. Gör han de släpper han bara till Ludde om han hittar ut! Men är nog lite partisk och tror 2 håller ut han endå. Men som sagt 50/50!

Missat något? Era tankar?