Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-20, 02:46   #425
Gb

Gbs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1782

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Euroleague, semifinal, 7/5, 18.00
Regal Barcelona-CSKA Moskva
CSKA Moskva+8.5, 1.90 (bet365)
2.5u

Obs! Matchen spelas inte förrän 7:e maj. Lägger ut spelet redan nu (la spelet i söndags) då spreaden har börjat droppa, på bet 365 iaf. Drygt ett par veckor kvar till matchen spelas, så mkt kan säkert hända än med spreaden, då det antgligen inte har lagts speciellt mng spel på matchen ännu.
Kan vara lite vanskligt med sådana här bets då man inte riktigt vet vilka spelare som ev. är skadade inför matchen etc. Men med tanke på att det är semifinal, och CSKA Moskva definitivt inte är ngt dåligt lag borde detta kunna bli rätt tight. Tidigare möten mellan lagen:

2009.05.01 FC Barcelona 78 : 82 CSKA Moskva
2008.03.20 FC Barcelona 64 : 62 CSKA Moskva
2008.02.20 CSKA Moskva 72 : 55 FC Barcelona

Lagen möttes i semifinal i E.L förra året, CSKA Moskva vann (fölorade sen i finalen mot PAO med 2p). Regal vet man inte riktigt vad man har formmässigt atm, de var direkt urusla i helgen i ACB när de förlorade mot 14:e placerade Lagun Aro. Innan dess har de spelat rätt tight mot lag som Fuenlabrada och Manresa. Kommer Regal tillbaka till sitt "vanliga jag" tror jag att de kommer vinna denna match (ngt jag också hoppas då jag lirade dem som E.L-vinnare till 3 ggr för några månader sedan). Det är dock som sagt semi, CSKA har haft bra resultat mot Regal tidigare (skulle dock se Regal som bättre denna säsong än förra säsongen), prövar därför CSKA Moskva+8.5. Återkommer med mer info ang ev. skador och dylikt närmare datumet matchen spelas.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Gb den 2010-04-20 klockan 03:09.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng