Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-20, 01:57   #20
Boone
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kessler Visa inlägg
Okej synd att det inte blev så då i nattens REK
Var inte synd, var en helvetes jävla skitotur. Cubs hade alla möjligheter i världen att göra runs, men varje gång de kom nära lyckades de på ett eller annat sätt bara slå ut sig i de mest avgörande ögonblicken. Sen när väl 5:e inningen kommer, då släpper de på killen med .150 i BA, pitchern och gör en jävla tabbe på 2nd base som resulterar i deras enda run. Så underbart.

Inte hade vi tur i början av säsongen heller, utan då var det god marginal på allt. Tänk sen när väl turen börjar infinna sig, då kommer vi ha en streak på 50 minst...

Suck.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat