Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-28, 10:33   #2063
O12

O12s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3939

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Kan inte annat än att instämma i det du säger! Jag har en helt otrolig dålig run på 8 år nu, med små uppehåll.. Förr kunde jag dock spela tillbaks det på pokern men nu har dem slagit på nån sorts "bad beat deal" som står på 100% nu så det går käpprätt åt djävulens håll, utan pauser. Försöker hålla mig till att rygga andra, men då går dem precis på dåliga runs, tills min lilla kassa är lagom slut. Skam den som ger sig, upp på hästen igen med entusiasm den 25e, besviken men med lite hopp kvar den 26e och driven till vansinne max 2 dagar senare då 10 spel har förlorats i 90+ minuter, 4 på straffar, 3 röda kort och några felstudsar. Lägg därtill klassikern i hockeyn där man om man vågar sig på ett handikapp tammefan aldrig ser ett mål i öppen bur, men sitter du däremot med underspelet kan du sätta ditt liv på att det blir minst 2 mål i öppen om det skulle behövas för att köra över dina drömmar. Det ger sig inte där utan man ser 4 duktiga punters välja samma spel, så man tar i lite i sann "våga för att vinna"-anda å tror du inte att man då faller på rövskägget VARENDA gång. Jag har hitintills i år inte satt ett enda av mina kanske 10-15 maxbet. Så försök med flatbet då tänker man.. Ja, problemet blir ju då att jag inte sätter ett enda spel å blir tom snabbt igen. Att sluta spela är ett non-option, behöver den spänningen i livet nu när man satt sig med jobb, flickvän å hund som gör att livet blir ganska enformigt och spänningslöst i övrigt. Så vad finns kvar? Är väl bara att acceptera att medelsvensson inte vinner på betting i längden, synd att lägga ner så mkt tid på ngt som aldrig ger tillbaks dock. Ursäkta avsaknandet av radbyten, nattskift på trött telefon, orkar helt enkelt inte :P
Been there done that!
Försök hitta något annat - nu säger jag försök .... än att ha bettingen som "det enda" / det som du tänker på stora delar av dagen.
Försök istället att få det till så att du enbart spelar för just sköj skull. (det gör du antagligen redan, men menar att det får inte vara så "vitkigt") Vinner du så vinner du, det ska inte kännas dåligt. Jag själv behöver också.. eller ah behöver och behöver gör jag väl kanske inte, men jag gillar det... Älskar all sport '(nästan) och bettingen hör till, det är lite av mitt liv! Men fasen låt den falla tillbaka lite, lyft fram familj och vänner mer och så kommer bettingen sen. Då känns det kanske bättre - plus att resultaten kanske kommer... inte så stora... men kanske åtminstone bättre än torsk...

Bara lite tankar.
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat