Citat:
Ursprungligen postat av O12
Been there done that!
Försök hitta något annat - nu säger jag försök .... än att ha bettingen som "det enda" / det som du tänker på stora delar av dagen.
Försök istället att få det till så att du enbart spelar för just sköj skull. (det gör du antagligen redan, men menar att det får inte vara så "vitkigt") Vinner du så vinner du, det ska inte kännas dåligt. Jag själv behöver också.. eller ah behöver och behöver gör jag väl kanske inte, men jag gillar det... Älskar all sport '(nästan) och bettingen hör till, det är lite av mitt liv! Men fasen låt den falla tillbaka lite, lyft fram familj och vänner mer och så kommer bettingen sen. Då känns det kanske bättre - plus att resultaten kanske kommer... inte så stora... men kanske åtminstone bättre än torsk...
Bara lite tankar.
|
Du har helt rätt, det ska inte bli en ångest utav det, då har man investerat för mkt av "livet" i spel. Jag spelar aldrig för mer än jag har råd och förlora (inte nowadays iaf) men det betyder ju inte att man inte har problem, speciellt om det är så svårsmält att det går dåligt.. Har för mycket fritid och för stort intresse för det känns det som

Ska försöka tona ner vikten av det och istället se det för just vad det är; ett nöje som gör matcherna mer sevärda. Likt den dagen då man är 27 år, spelar i division 3 hockey och inser att det kanske inte blir nå NHL för min del..
Jag ska jobba på en lösning, tur man har tanten å vovven så man snabbt kommer på rätt köl igen