Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-28, 16:40   #5
doob

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Jag testar två spikar ikväll!

Avd.3
9 Pamela Ali har det varit lite surr om på senare tid och lyftes som skrällbud och A-häst av diverse betaltjänster på V75 inför förra starten! Gjorde inget toppintryck då men har varit ute i stentuffa gäng på slutet! Nu känns motståndet överkomligt och det enda jag oroar mig för är femtespåret! Till 9 % är dock spiken gjuten då värdet är enormt!

Avd.5
6 Solvato är en kanon! Nu med lopp i kroppen! El Mago Pellini hoppas jag behöver ett lopp innanför västen innan stordåd och 9 Bagley handikappas av bakspår och obegåvad kusk! Dessa två är främsta motbuden och trots Veijo i sulkyn tror jag Solvato bara pissar på dom här på speed! Bara undvika dödens, Veijo!

Skrällbud!
Avd.2) 8 Ny Komet - 2 % är ett skämt! Spåret avskräcker men om minsta klaff är den på fotot!
Avd.4) 15 Kemas Magic - loppets absolut bästa häst! Arn är bra och har läget men om den kommer bort är Kemas första utmanare!
Avd.6) 1 Ibiza Nalan - 1 % (!!) är inte loppets mest kapabla häst men nu börjar vårbanorna komma och spår ett är spår ett! Så tokig är inte hästen och nu med lopp i kroppen! Betrodd sist! Rygg ledaren och lucka så städar den fint! Långskott har gått in förut!

Senast redigerad av doob den 2014-03-28 klockan 16:45.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat