Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-28, 21:27   #21
Viroid

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
visst är det så. Men, tanken är ju att kanske sätta 3-5 V7or på ett år och gör du det med spikar som OU Glide så är du vinnare i längden.

Men det är kanske därför som jag inte tror att det blir rätt, deras målgrupp är för liten och tittar inte på betalsiter.

Själv tittar jag på deras ranking och hur de bygger systemet. Här trodde jag att Gustav Björk skulle bidra med lite mer analys runt själva jokeruppbyggnaden, men det kanske kommer

Sen tror jag att jag talar för merparten härinne: Man tittar på spikarna och låsen, har man sen missat just den hästen på sitt egna system så kanske man lägger till den alternativt rankar upp ett drag.

Sen som Minna skrev tidigare, det är ju intervjudelen som är mervärdet. Speciellt som det är nära inpå start, där är ju nät och sociala medier överlägset.
Ja, vi får se. Matade in det hela i HPT och konstaterar att deras stora reducerade system spänner från 1500kr i utdelning till hela potten. Om man skapar ett system som kostar 6000kr att lämna in hade jag kanske trott att man skulle våga lite mera efter den spiken.