Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-29, 17:03   #2066
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
Haha oj vad det lät som mig när du snackade om div 3 hockey osv.
slutade dock redan vid 23 års ålder. Efter att alla äldre grabbar som man alltid spelat med sen småtting tiden började lägga ner och A-laget började bestå av enbart 15-22 åringar.

Men känner igen mig i mycket av det du skriver. Har man för mycket fritid så är det ju svårt att kanske komma bort från spelet. Då man gärna letar spel och kanske anledningar till att spela, eller enbart mer spelar för att det är skoj, på saker som du inte har "lika" bra koll på som kanske SHL (där man följer nästan dagligen, fast kanske intresset inte är 100%).

Det kommer troligtvis innebära förluster i det långa loppet
Här där jag bor har vi en frisbeegolfbana som är jäkligt Träning är ju aldrig fel!

Promenad för att rippa kroppen eller vad som.
Hähä, ja så är det ju! annat som lockar utöver träningen och matcherna blir för få när man bara spelar med 1 lag. Aa, jag kollar dock på väldigt mycket sport så jag tycker mig ju ha hyfsad koll, men uppenbarligen inte. Se bara på dagens spel:

Chelsea -1.25
Sirius
Piteå +0
Troja - Tingsryd över
Villa
Hoffenheim
osv osv.. inte ett rätt, säkert 15-20 spel, favoriter som dogs.. allt, å då menar jag ALLT går förlorat. Inte ens nära oftast, å det är så förbannat tråkigt att ALLTID ha fel :/ mina leans som inte blev spel? 8/8 sitter just nu.. Hur kan man vara så dålig? Det blir så tjatigt att alltid ha fel i alla tankar som blir spel.. förstår inte hur jag gör för att välja fel varenda gång, det är som att spela poker med öppna kort :/

Sedärja, spela ur chelsea ur titelracet kanske, använda mina "superkrafter" till nånting bra. Villa och Hoffenheim hade dessutom ledningen men tappar, Vålerengen hockey hade förlorat 1 utav dem 16 senaste matcherna emot Storhamar innan jag fick för mig att spela på dem, å dem leder i mitten av 3e utan att vinna.. fortsätter det att gå såhär så är det nog inte annat än att man måste sluta, måste ju vara genetiskt medfött att aldrig ha någon som helst framgång i spel..

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2014-03-29 klockan 17:13.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat