Ämne: NBA 29/3
Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-30, 00:29   #1
Arch
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6756

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

NBA 29/3


Återigen är det svårare att hitta bra spel för min del. Någon annan kanske gillar läget, men jag tycker inte det är så kul.

Pistons som -6 borta ska absolut inte litas på även om de spelar mot ett uselt 76ers som ska fullständigt domineras inside på returerna från båda sidor. Det betyder att Pistons ska ha många andra chanser från sina missar, om det nu blir många eftersom de ska kunna spela nära korgen också, och att om 76ers inte sänker sina skott utifrån så kommer de inte att komma åt många returer. Pistons ska kunna vinna med DD här, men hur i all värld ska man lita på dem på -6 borta. Det är bara ett väldigt högt pris


Wiz ska kunna vinna mot usla Hawks utan problem, men nu är det frågan om hurvida Wiz har samma energi (vilket de inte ska ha) efter den fantastiska vinsten igår mot Pacers. Stentuff match, mycket bra vinst, och nu ett dåligt lag på besök som har förlorat mycket senaste tiden. Det finns en realistisk chans att Wiz sömngångar (jepp, det är ett verb nu) igenom den här matchen. Tror inte de kan förlora då, men det kan bli tajt


Clipper besöker Rockets som liten favorit TROTS att Rockets saknar DH och Bev, som båda är duktiga i försvaret. Det är lite skumt. Nu ska Lin hänga med CP? DJ och Griff vinna inside och Harden spelar inget försvar som det är. På det stora hela har jag dock inte stora problem att ta Clips för de brukar vilja spela mot "stjärn" lag. Också känner för över för att linan känns rätt högt och dessutom matchar inte lagens offensiva styrkor mot de defensiva. CP vs Lin och DaJ vs Asik är vinster för Clips pretty much. Harden vs Collison och Parsons vs Barnes är till favör för Rockets. Och Griff mot Jones kommer att bli kul då båda kan dumpa massa pts.


Kings är nu utan IT2, Pels saknar AD inatt och Bucks och Heat har flera som missar. Det kan gå lite hur som helst även om Mavs och Spurs ska ha stora fördelar.


Edit: Collison och Crawford delar SG för med mesta, inte Green (läste från ESPN lineups). Men oavsett, väntar jag på de oficiella
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$

Senast redigerad av Arch den 2014-03-30 klockan 00:40.
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat