Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-30, 18:29   #1
Galeocerdo cuvier
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Rekare att rygga med större antal spel


Försöker köra ett spreadsheet med stor volym, 20-40 spel om dagen ungefär. Hittills letar jag åt höger och vänster efter folk att fadea och folk att rygga.

Är dock tröttsamt att sitta och behöva läsa igenom R&K-planket för att se vad som är dagens stora all-in fläskfilé på planket och jag har inte särskilt många att rygga.

Vad jag söker är personer som lägger in alla spel innan matchstart, inte spelar livespel, har minst 500+ rättade spel men helst fler med minst 104 % ROI men gärna högre. De bör inte hålla till på Marathon då jag är toklimmad där och att rygga spelen 10 punkter lägre på Pinny blir värdelöst.

(Sedan bör de ha varit aktiva nyligen, någon med ett inaktivt sheet ifrån 2013 hjälper föga).

I nuläget har jag en handfull spridda över Sharps och Blogabet, men behöver fler för att öka volymen.

Sport spelar ingen roll egentligen, men mindre sporter/ligor är värdelösa att rygga på då oddsen alltid är totalslashade en sekund efter att de publicerat sina spel.

Tips mottages tacksamt. Söker alltså inte bloggare, utan rena spreadsheets - därmed skriver jag inte i spelbloggare-tråden.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat