Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-31, 11:08   #452
maddmax
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det har varit ett par bra dagar nu, även om det var en del stolpe ut igår (Noh tappade fem slag de sista nio mot Thompson, Pierce sätter 6/6 (4/4 3P) i 1Q mot MIN, CLE-IND är push med 39 sekunder kvar och man missar ett FT och tre FGs). Men jag ska inte klaga. Början av mars var riktigt, riktigt tung men nu är näsan nästan ovanför vattenytan igen. Det är skönt att basebollen är igång iallafall!

Golfen har också gått bra. Valero Open avslutades på plus. Årets turneringar hittills:

Honda Classic 1-0 (+0.98)
WGC - Cadillac 5-1-1 (+3.79)
Valspar Champ. 3-3 (-0.46)
Arnold Palmer 5-3 (+1.67)
Valero Open 4-2-3 (+1.67)

Kommer lägga upp golfspelen i sheetet hela säsongen, så jag hoppas det fortsätter i samma stil. Hade varit bra att kunna omsätta 5-6 units i veckan på det. Nästa tävling är Shell Houston Open och sen beger vi oss till Augusta. Taken kommer vara högre under Master's hoppas jag, förhoppningsvis inte mycket oddsrörelser.

På schemat idag har vi första riktiga omgången i MLB (smygstarten igår gick ju bra), spel där kommer upp i sheetet minst en timme innan matchstart. Tio matcher i NBA. Imorgon spelas baseboll i Japan vid 11, tror jag avvaktar till efter natten att lägga spel där.

Och glöm inte att hejja på Västindien imorgon mot Pakistan. Vinner WI där så är man i semifinal, och vinnarspelet är i högsta grad vid liv igen. BOL!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
forbannat (+5)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat