Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-31, 14:50   #12
enaldi

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 581
Standard

Tror tyvärr det blir många favoriter idag, då de stora ser starka ut. Provar såhär, så får vi se.

Avd1. Shaq från start till mål. Alla vill släppa och ingen tar fighten.
Avd2. 3 vinner säkert med 100 meter om barfota igen. Annars tror jag 5 o 6 gör upp om spetsen och slutligen vinsten också. Båda lopp i kroppen och väldigt startsnabba.
Avd3. 1 ej startsnabb och kan bli över, och då är även galopprisken stor. Man måste gardera även om det är en favorithäst. Tror mest på Quangaroo Zet som älskar att vara med i främre träffen direkt och kan få spets här om inte Björn är snabbare. Då kan den bli farlig. Glöm inte Food Money som varit helt galet bra trots sin tvångssumma och mött bättre än det här! Kommer flyga över upploppet!
Avd 4. Över distansen ser jag inte Val torska - går den felfritt (viss risk med Berglöf) så är det pott. Ingen annan har övertygat. En rolig, men tyvärr för dyr att ta med är 13 Kickstart My Heart som har tokform fast det inte syns i programraden!
Avd 5. Här visar man sin begränsning - kallblod i klassen under elit är man chanslös på. Björn från spets kan vara en ide, och sen alla norrbaggar, då kan man vara safe. Men tänker inte ens försöka lösa det utan helgarderar.
Avd 6. 2 och 10 gör nog upp om det med lopp i kroppen båda två. 10 var kanon sist. Men tar med 3 till - även om jag inte tycker 12 är en bra häst. Vek i sinne och kropp o mycket svårt o se den vinna från spåret. Men Björn är Björn och den möter lite enklare än vanligt här. 3 behöver nog loppet, men gillar hästen, 11 var bra innan vilan och kan spurta bra! 5 har form till skillnad från de andra och får också plats.

1. 3 spik - Shaq is Back
2. 1,2,3,5,6
3. 1,2,3,4,7,8,11
4. 10 spik - Val d'Amore
5. ALLA
6. 2,3,5,10,11,12
= 3150 rader/kronor ala V6

Lycka till alla!
enaldi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat