Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-01, 13:26   #879
Wagner

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Underbart 1 april skämt = respekt!
Visst var det. Tog drygt 3 månader att knåpa ihop och det raserades på 3 minuter! Du hade inte kunnat skicka ett PM istället.

Idén dök i huvudet redan kring jul i fjol, fråga inte hur. Sen har den legat i utkast och med undantag för 15-20 smärre korrigeringar var det bara att vänta. Ja inte bara var ju tvungen att ändra beteende också för att ge trovärdighet åt det hela.

Kunde ju inte fortsätta kasta skit över Sporttjänsten så därför satt jag mig själv i karantän i 4 veckor. Och postade inte överhuvudtaget efter 22/3. Vidare så försvann signaturen, och min älskade Herbert, för drygt 3 veckor sen. Att Sporttjänstens bokföring gick upp i rök var det ingen som märkte / reagerade på och det säger ju lite om aktiviteten på forumet.

Nåväl Hebbe och allt är tillbaka. Nu blir det lunch och solarium och sen är jag tillbaka med en lika som bär och lite annat som jag fått lagt på väntelistan.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+10)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat