Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-01, 14:22   #1
Fulsprit
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fulsprit travar vidare, något mindre ensam...


Fulsprit travar vidare i Pilkasts anda - "may peace be upon him", hehe!

Jag startar här med en dagbok där mina egna spel står i centrum. Det kommer uteslutande handla om spel på trav - ALLA spel på trav.

Ni är otroligt varmt och fantastiskt välkomna att skriva vad faan ni vill här inne så länge det handlar om trav, de rekar jag lagt eller svar på andra funderingar jag kan tänkas ha skrivit ner i tråden!

Den som vill rygga gör detta på egen risk. Jag kommer ibland motivera kort men oftast bara lägga ut det jag spelat - ibland tidigt, ibland väldigt sent! Ibland kommer jag kommentera annat än spel, men det kommer ändock oftast handla om trav och travets värld...

Spreadsheet:

2018218

Ge gärna uppskattning för bra spel i form utav sharps - inte en massa tackinlägg... Här kommer även mina rekar i månadstävlingen läggas ut - ibland innan spelstopp, men oftast efter, av uppenbara skäl... Detta om det blir några fler i denna uppenbara "mygeltävling", där fusk uppmuntras...

Sajter som kommer användas mest är Bet365, Expekt, ATG, Nordicbet och Unibet/888sport.

Unitsintervall jag kommer ligga emellan: 1-5

Spel kommer komma med stor ojämnhet - ibland flera per dag, ibland inga. Ni kan ej ställa krav!


Då kör jag!

= Överträdelse beivras!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
gabbekul (+10)

Senast redigerad av Fulsprit den 2014-04-01 klockan 14:47.
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat