Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-02, 10:34   #459
maddmax

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cazzius Visa inlägg
Jävigt kul och spännande med WI nu. Har ju aldrig kollat cricket eller lirat men efter din superrek hakade jag på WI som slutsegrare och det ser ju bra ut

Förlusten mot Indien var ju marginell så en seger i den troliga finalen är väl inte helt omöjlig.
Kul att fler får upp ögonen för cricket, IPL drar igång efter VM och det är en minst lika intressant turnering. Indiens seger var dock inte marginell, de hade kunnat sätta ett högre tempo från början om WI fått upp en högre total. Men jag anser att Dhakas wicket (plan) är en fördel för både WI och Indien och jag hoppas att vi kommer få se dessa i final (eller ja, WI och SA hade kanske varit ännu bättre). Får WI komma ut och sätta 150-160+ runs som target så kan man nog störa Sri Lanka något enormt på Dhakas långsamma bana. Därför anser jag att allt över 2 i odds är spelbart mot lankeserna.

---
Förövrigt varit otroliga stolpar det senaste dygnet. Halvpoängsmiss i NBA, Arizona slår rekord i LOB under 1st 5 men tar ledningen i 6:e, men värst är nog Japan. Jag sitter på under 7 runs i RAK-ORI och det står 0-4 efter 8 innings, men då släpper Rakuten en leadoff walk, HR och sen en trippel (scoreas trippel) där man låter honom gå till en infield HR. 0-7. Sen defensive indifference i bottom 9 och 1-7 som slutresultat. Jag är mållös.

Senast redigerad av maddmax den 2014-04-02 klockan 12:14.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat