Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ
Västerbo Paymyday är en läcker häst som jag tror någonstans där inne har rätt så bra kapacitet. Har varit ute i riktigt håra gäng i många av sina starter och presterat ojämnt. Årsdebuten är nu avklarad efter en vinter i ny regi hos Reijo och kanske är det i år som hästen lyckas prestera.
Är ju en avkomma från Credit Winner och kanske blir ögat lite lurad av hur fina dom kan se ut. Jag är lite kluven. Men i dagens lopp mot ett inte alltför tufft motstånd och ett framspår så tycker jag att 3% är lite.
|
Ang avd5. Självklart har Pedro Bi bra chans till spets o slut Men jag var också inne på Västerbo Paymayday som säkert inte är sämre. Det låter som de kan utmana om spets med 7 Windess, bara att de försöker vore bra, då känns det som västerbo paymyday kan utmana sista biten idag. Kan han få rygg på ledaren (pedro bi tror jag iaf) ? Känns som det blir tufft tempo hela vägen på den korta distansen, ska mkt till för att 9 o 12 ska komma in.
I avd7 var/ är jag inne på Narold Vox..spikade den från spår 8 i v75 så vore nästan konstigt att inte spika för min del. Men har fastnat för 6 Tell me no lies i listorna, också en häst som mött tuffa hästar. Årsdebut idag, verkar snabb ut, till spets o släpper kanske troligt. Har du någon åsikt/ kommentar om loppet o Tell me no lies?