Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-04, 11:09   #2114
one

ones avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Är ju verkligen en vinna eller försvinna match för LHC ikväll. Ska man ha chans måste man täta till det bakåt, lyckas man med det tror jag faktiskt man kan ha chansen att få med sig en seger ikväll. Jag tror 1,2,3 på LHC räcker, skulle därmed vilja börja Skellefteås målskörd på 2. Frågan är dock hur högt man ska gå, för får man hål på LHC så har vi ju sett vad som hänt... Kanske 2,3,4,6,7

AIK bara måste vinna ikväll för att chansen till SHL-spel ska finnas kvar, iom att Örebro är klara tror jag att det ska vara lugnt att lägga AIK på 2,3,4. Örebro blir svårare att bedöma, hur reagerar man på att vara klara? Slappnar man av och inte lägger energin som krävs för att vinna eller blir det tvärtom, att man spelar ut och får spelet att flyta nu när man spelar utan press? 1,2,3,5 kanske om man tror på Örebro och vill ha med ett kul tecken.

Sista matchen är ännu en måstematch, jag tror dock att DIF drar det längsta strået och ger sig själva chansen inför den sista omgången. 1,2,3-2,3,4. Här finns utrymme för ett tecken till om övriga matcher känns ok.

Den här ska vi lösa
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat