Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-04, 15:12   #2116
one

ones avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
ger mej oxå in i leken

SAIK-LHC: Saik känns ju som motiverade favoriter, men som nämnts sista chansen för lhc. Tycker det känns ganska täckt med nedan.
2,3,4,5,6 -1,2,3

AIK-Örebro: Örebro klara, & AIK har faktiskt lite slagläge inför avslutningen. Vinst idag & man har Rögle i sista matchen. Kan tänke mej att gå kort här & tror AIK löser uppgiften på ren motivation.
2,3,4-1,2,3

Malmö-DIF: Mycket svår match, tror det kan gå hur som helst men inne på relativt tajt då den betyder mycket. Förloraren kan glömma SHL. Håller DIF som knappa favoriter mycket beroende på att Malmö är så ojämna
1,2,3,4 -2,3,4,5

2160 rader
Typiskt att även du ska ge dig in i leken men vi verkar ju vara hyfsat överens Frågan är dock om man vågar gå emot Salingers rad, vet vad som hände när jag gjorde det en annan gång...one 100K

Jag kan tänka mig att vikta över åt AIK-seger men det betyder att Salingers 4:a på Örebro ryker, men motivationen hos AIK idag borde vara betydligt större än hos Örebro. 11433 har ju dessutom med även 5 och 6 på AIK...

I sista matchen är jag mer inne på robfris linje med 1,2,3,4 på Malmö, har svårt att se Djurgården släppa in 5 mål idag.

Vore kul att få med ett eller flera skrälltecken oxå...
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat