Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-06, 19:28   #34
Izacfosho
 
Izacfoshos avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 59
Sharp$: 368


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sååå.. Nu har jag hamnat i luven med betsson.
Förra veckan hade de ett "Uppdrag" som innebar att man skulle lägga en dubbel med minst ett spel på en allsvensk match för 500kr, och sedan få pengarna som en bonus om spelet gick förlorat.

Jag la idag märke till att jag inte fått tillbaka pengarna, och kontaktade support.
De menar att deras "bonus" innebar att man fick någon form av gratisspel, som endast gällde i någon dag efter det att spelet gått förlorat. Det här spelet skulle alltså läggas för pengar som jag inte hade på kontot, och det är därför fortfarande oklart hur jag skulle kunna veta att bonusen fungerade som den gjorde. Jag är HELT säker på det här inte nämndes i villkoren (som inte längre går att hitta tyvärr), men när jag konfronterade supporten så skrev hon att "Vi vet att villkoren vart otydliga. Vi ser väldigt allvarligt på det"
Jag tog alltså för givet att den här bonusen fungerade som alla andra, alltså att man får tillbaka pengarna med någon form av omsättningsvillkor, men så var icke fallet.
Har också en skärmdump där jag till och med frågar supporten innan spelet läggs om vad som gäller. Jag frågar ordagrant om jag "Kan lägga en dubbel för 500kr.............och få pengarna tillbaka om det går förlorat". Varpå han alltså svarade ja.

Hon sa att hon skulle ta ärendet vidare och höra av sig, vågar jag hoppas på att få tillbaka mina pengar?
Izacfosho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat