Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-20, 21:30   #80
maddmax
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 20: Toronto Blue Jays - Kansas City Royals
Spel: Toronto RL (-1,5)
Odds: 2.43 (PinnacleSports)
Spelstopp: 01.05 - 100421

Tjenare igen ni som laser. Har haft ett litet uppehall da jag har haft tenta och projekt som skulle in. Antagligen (med tanke pa resultaten har) borde jag tagit breaket lite tidigare..

Leftien Dana Eveland har vi spelat pa tidigare. Han ar 2-0 med 1.35 ERA i sina tva forsta starter (mot White Sox och Orioles) och har verkligen fatt en kanonstart pa sasongen. Det ar viktigt for Toronto som verkligen har problem med lagets starters. Trots att Eveland tillat tva runs pa sex innings forra matchen blev det bara tre hits och tre walks. Han spelade alltsa battre an siffrorna.

Mot honom stalls Kyle Davis. Visserligen 1-0 (2-0) men med 4.26 ERA. Han har fatt bra med hjalp av sina medspelare. Ar 1-1 mot Toronto med 4.61 ERA. Bakom sig har han MLBs for narvarande samsta bullpen vars ERA ar pa 7.08 (mot Torontos 3.86).

Toronto spelar nagot ojamnt offensivt men brukar fa in runs. Serien mot Angels hemma slutade i en sweep for bortalaget men gardagens bounce-back mot Royals med 8-1 tror jag ger mersmak. Det skiljer nastan 70 punkter i oddset pa ML och RL och jag tycker faktiskt det inte ar berattigat da Toronto har vunnit SAMTLIGA sina atta vinster i ar med mer an en run (varav tre hemma).

Kansas City har dessutom inte bra statistik i Rogers Centre (for dom som gillar sadant). 6-20 de senaste 26 motena och Torontos tio senaste vinster mot Royals har alla slutat med mer an en runs marginal.

Tycker om Toronto infor nattens match och testar den aven privat i en dubbel med Twins. Lycka till inatt!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat