Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-07, 10:39   #7
Grnvit
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ebbot89 Visa inlägg
Där har jag aldrig väntat ut en match utan spelat på betfair där jag tagit hem en del av vinsten i förtid.
Var det inte du som hade en liknande tråd? Vill i alla fall minnas att det var någon som använde sig utav "cash-in" på betfair för att gröna ut, men väntade inte alls länge i de flesta fallen. Om det inte är du, så är du väldigt lik den andre jag tänker på.
Någon påpekade i alla fall i den tråden att du/han med största sannolikhet har helt fel resultat i ditt sheet. Antingen bokför du väldigt konstigt, eller så är du för dum för att inse att ditt saldo på betfair inte höjt sig så mycket som det borde.
Jag gissar på det sistnämnda.

Var bara tvungen att säga det så du inte börjar slösa bort pengar för du tror du går vinnande i tradingen, för med största sannolikhet är du istället minus.

Hur som helst, för att svara på din fråga:
Det är väldigt olika. Vissa går ibland uteslutande på bara historik medan andra bara går på nuvarande form. Man väger in saker olika mycket för att komma fram till sin beräkning utav odds. Ser man en tydlig trend i H2H-historiken kanske man inte bryr sig lika mycket om nuvarande formen.

Sen angående om man vill spela singlar eller kombinationsspel är upp till en själv precis som med allt annat. Så länge du kombinerar värdespel med värdespel kan du lika gärna göra det, men då får du oftast vara beredd att ta fetare coldstreaks.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Grnvit den 2014-04-07 klockan 10:50.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat