Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-10, 18:26   #509
maddmax
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av loneranger Visa inlägg
Betyder det att det inte kommer några Pro Yaku spel i spreaden heller?
Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Inga spel på golf, cricket eller NPB heller då?
Jo, dessa kommer men det kan bli mindre punktligt.

IPL börjar nästa onsdag och har min preseason ranking klar!
Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Förstår om du inte vill svara och accepterar det men hur kommer det sig att du slutar med MBL och NBA och drar ner på aktiviteten? Bristande tid/motivation? eller ska du börjar sälja spelen?
Jag har fått betalt för analys sedan årsskiftet och fram tills nu har jag lagt ut spelen här efter att vi fått igenom alla insatser. Nu byter jag uppdragsgivare och denne vill inte att jag lägger upp spelen här.
Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Senast han pausade började det suga i tarmen efter en dryg vecka. Så ni behöver inte ge upp än. https://www.sharps.se/forums/321779-post377.html
Tro det eller ej men det var dina inspirerande inlägg i anekdoterna som gjorde att jag skippade pausen. Spela genom gropen!

Nu är detta dock inte en paus och suget är det definitivt inget fel på. Jag kan ärligt talat inte ens klaga på resultaten (även om det alltid kunnat vara bättre). Som sagt, spel kommer läggas upp men marknaderna är inte särskilt stora. Fattiga doktorander måste dryga ut kassan, särskilt när CSN har stängt dörren.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+25), Fulsprit (+10), loneranger (+10)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat