Citat:
Ursprungligen postat av thom321
Jag vill tacka för att ni tog er tid att starta och köra denna dagbok ett tag. Den har varit intressant att följa och har inspirerat mig att titta närmare på livespel på tennis.
Det är tråkigt att attityden i princip alltid verkar vara att döma först och fråga sedan. Jag har svårt att tro att det ens är möjligt att ha en oddsfeed som är 100% pålitlig och blir det fel någonstans till er fördel så är det självklart medvetet och allt som redovisats är bluff...
Det hade ju varit tämligen enkelt att spara t ex en skärmdump från varje bookie när ett spel registreras för att kunna bekräfta att the spelade oddset var korrekt men det är ju inte möjligt i efterhand. Jag önskar nu att jag gjort så för egen del.
Oavsett andelen felaktiga odds så är det ju i princip omöjligt att lägga spelen utan automatisering och om er höga ROI skulla hålla i sig så lär ju limiteringarna komma ganska så snabbt. Således är ju marknaden för en betalservice av detta slag mycket begränsad och jag har full förståelse för att ni inte vill lägga mer tid på denna dagbok.
Jag önskar er lycka till på Betfair där resultatet kan tala för sig självt.
|
Det finns många som inom spelbranschen försöker lura folk för att på så sätt själva tjäna pengar på det, därmed måste man verkligen använda sig av ett "källkritiskt" tänkande.
Helt ofattbart hur många scams det finns; bloggar med fejkade resultat, speltjänster som fifflar med statistiken, spelbolag som fular sig o.s.v.