Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-10, 22:13   #104
Fulsprit

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av runforhome Visa inlägg
Spår nio för Odd Fellow är ett hyfsat bra spår. Startsnabbhet är inte Odd Fellows bästa gren. Det gäller bara för Jorma att helst inte släppa ner någon mellan sig och 2 Sem jafet. Kan Odd Fellow sen få gå i rygg på 2:an typ sista varvet och att de inte sitter allt för långt bak.
Sen tror jag att det blir överpace vilket gynnar Odd Fellow. Öppnar de under 10 första fem så inte mig emot.
Så jag tror att Odd Fellow har en god chans åtminstone till en hyfsad placering, seger ? varför inte.

Betänk att Odd Fellow inte förlorat på dagens distans i år. Första starten krossade han Oolong och Global Mazarine och vann åkandes med 20 m.
Sist visade han prov på sitt eminenta löphuvud. Avgjorde i god tid innan linjen med en mäktig spurt sista 500. Det gick i 10 fart med 3-spår i sista kurvan
Han har även i år fungerat med barfotabalansen vilket gjort sitt till.

Håller med i det mesta men du vet att det är 2014 nu och en öppning under 1.10 inte automatiskt innebär att bakspårshästarna får chansen och/eller bjuds in i loppet - överpace i dagens läge och bra bana är 1.07-1.08, första 500...

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat