Har lagt hela morgonen på att försöka få ut all info från tränare och kuskar..
Vet inte om ni vill ha den men här kommer den iaf!
Avd1: krister lät uppåt på narold när jag ringde han. Såg Claes som största motbudet. Va trött på Tomas alltid kör "sparsamt" med honom och därför ville han prova något nytt. Goop blev valet. (Sjuk läste jag) visste han inget om och han Tacka och skulle genast ringa honom. Skulle laddas vad de gick och blev de ledning så kördes de där. Barfota runt om 90% säkert!
Avd2: Tobbe trodde på SOS. Va de någon gång man skulle ladda och köras där va de nu. Lättare emot än senast och hoppades å en lika bra insats som sist. Samma balans ska tilläggas som sist.
Avd3: veijo var lite lurig när han svarade på vad han trodde. Ska iaf ble barfota och bike imorgon. Han skulle köra för att vinna inte kvala in bara va han noga med att påpeka. " han går lätt en låg 12 tid men jag hoppas såklart på bättre" var de sista han sa!
Avd 5: Johanna svarade glatt på ett par frågor om what a supergirl. Snabb ut ska ner till plankan kommer hon till ledning provar vi där. Hade vunnit för 2 starter Sen om luckan kommit. Samma motstånd nu och hon är en av 3-4 som ja tror har chans i loppet.
Har även lite till info men de tar vi i eftermiddag