Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-11, 17:24   #2
Tomte
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Har någon några tankar kring Mjällby-Djurgården ikväll?

Jag kör några resultatspel med små insatser:

2014-04-11 18:00AllsvenskanMjallby vs Djurgardens RESULTAT R 0-2 FT 0.4 9.500

2014-04-11 18:00AllsvenskanMjallby vs Djurgardens RESULTAT R 0-1 FT 0.4 7.000

2014-04-11 18:00AllsvenskanMjallby vs Djurgardens RESULTAT R 0-0 FT 0.4 9.000


Djurgården får ses som det bättre laget då man tog en övertygande seger hemma mot Halmstad senast. Mjällby har inte rosat marknaden efter 2-2 hemma mot Gefle och senast 0-1 borta mot Örebro.

Mjällby har haft stora problem med anfallsspelet hittills i år, och de två målen mot Gefle får mer eller mindre betraktas som turmål. Dessutom har man bara fått tre dagars vila inför den här matchen.

Således borde det vara upplagt för Djurgården. Men jag tycker den raka tvåan har för dåligt odds, liksom underspelet. Dessutom har Djurgården haft makalöst svårt på listerlandet. På fem försök har man fem förluster och 3-13 i målskillnad!

Trender är dock till för att brytas och jag kör som sagt några resultatspel som bygger på att Mjällby inte får in någon boll i nätet.

Slänger in en TV-peng på Prijovic (bekräftat i startelvan) som målskytt till 3,50 (Betsson). Tycker att han sett bra ut både mot Helsingborg och Halmstad. Dock har han haft ryggproblem så jag skulle kanske inte sätta hela huset men en TV-peng är det värt.
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat