Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-11, 21:40   #158
MattiasB75

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 2404
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Han tä'nker inte köra fram
Var fick du det ifrån
Gissa inte när du låter säker, du lurar bara oss spelare.
Vet du inte så håll käft, fattat !!!
Vad menar du? Får inte mr_stylez skriva hur han tror att loppet blir kört?

Han fick det troligen härifrån (saxat från spelvarde.se):

- 10 Archangel AM (V75-7) galopperade med sträckta linor och bra vinstchans in på upploppet i V75-finalen senast. Orsaken till detta är svår att säga med säkerhet, men jag hade fått lov att korta käken på honom ett hål. Hästen känns grym i jobben, han utvecklas av varje lopp och tar dessa så jäkla rätt. Jag kan faktiskt inte se honom förlora något mer lopp i år, som han känns! Archangel och jag grejade en trång situation tillsammans, detta strax efter start vid V75-vinsten på Färjestad, då han blev blytung i käken mitt inne i smeten. Nu utsätter vi oss inte för något sådant; vi tar det bara lugnt i början för att inte riskera något, jag vet ju att jag har en överlägsen häst. Sedan blir det avancemang mot tätkänning så fort tillfälle gives. Den här gången tar jag inga fångar och sitter och ser snygg ut och kör lugnt i tredjespår. Om jag kört hårdare framåt till dödens senast hade det nog blivit vinst redan då. Inga ändringar, skoryck kan det möjligen bli i derbyfinalen, om det ens behövs då, avslutar en påtagligt tillfreds Lutfi Kolgjini. 
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+2)
MattiasB75 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat