Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-12, 01:31   #195
Champinj0nen

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1150
Standard

Avd1. Narold vox är en häst jag gillar. Spår 5 Björn upp, barfota runt om och ska försöka köra till ledningen. Björns bästa chans enligt honom själv. Det är så mkt plus att det antingen slutar i succé lr galopp känns det som. Tom snoken spikar så jag nästan "måste" spika den. Cleas boko har bättre kapacitet men får ett tuffare lopp vad det verkar.

Avd2. 3,5,12. Temperament ska köra i ledningen om de kommer dit. Blir nog körning mellan han o åke lindblom. Björn goops känsla är att kebnekajse inte räcker i v75 o det tar jag in. Harvey tornado kanske släpps till spets tillslut om det blivit för hård körning. Från dödens annars är den sårbar som storfavorit iaf. Skrällen som öppnade sig för mig ikväll är 12 star advisor joli -" är allt mkt bra med men inte spåret. Synd, jag hade laddat för det här. Får se om vi kan lösa det ändå. Hästen är otroligt bra för dagen." Säger kg holgersson. Det är viss risk för överpace o att favoriten tröttnar i dödens. Då kommer 1% aren från spår 12 och slår till...i samband med denna uppenbarelse såg jag att den var mkt spelad.

Avd3. 2 Formula One till spets känslan är att den har fått väldigt stor respekt. Det är trots allt ett olympiakval lopp så körning borde det bli. Solvato är den det låter mest spännande kring. Jag spikar med största sannolikhet formula one iaf, klassen högre.

Avd4. Alla. Ser vinstchans i varje häst. varulv lät lite osäker inför denna start med bearhawaii, kanske bästa hästen. Såg att miss elaza var spelad till 4 ggr. Det fick nog mig att ta alla här.

Avd5. 7,8 ser det bra ut på o låter det bra. Kanske blir ett tufft lås från min sida. Aroma grim är bäst men 20 m att hämta kan bli tufft. Har för mig att den har 0/4 från läget.

Avd6. Castor boka är en grym häst. Ska gå med skor idag har inte gjort det på slutet. Som storfavorit tar jag nog bort den faktiskt. Är inne på 1,4,5,6,7,10. Där 7a quadrille är den största outsidern som jag tror kan komma in i matchen om de hittar ner i position.

Avd7. Där tror jag mkt på 5 maverick man. Kommer nog bli att spika den för att ha råd. Från spets blir han svår även om det är svårt att säga att han sitter i spets!? Risken finns att någon kör för hårt mot honom och då tror jag att 9 appetizer kan bli farlig. 2% just nu o skulle vilja ha med den just nu pågrund av "spelvärdet".

Detta är mina tankar o idéer. Hoppas det hjälper någon. Lycka till alla!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MattiasB75 (+10)
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat