Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-12, 07:37   #199
Björnland

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 23
Standard

Jag var helt låst vid att Castor Boko skulle gå med skor också tills jag läste det här:

1 Riccolo (V4-1) var bra i årsdebuten. Bättre läge nu och jag förväntar mig en lika bra prestation så får vi se hur långt det räcker.

8 Unefemmeamoureuse (V4-2, Shkelzen Koka kör) har så dåligt läge att det drar ner chanserna.

10 Vodka and Oysters (V4-3) kan mycket om den är på rätt humör men den får visa rätt humör innan jag rekommenderar spel. 12 Armani Trot (V4-4) kan jag inte formen på.

5 Narold Vox (V75-1) har gått bra länge och är gynnad av distansen men det är tufft motstånd. Outsider.

9 Tintin (V75-2) gick bra som tvåa i finalen. Upp i klass men det blir åter barfota. Är en av dem som kan vinna om det klaffar.

1 Kash’s Cantab (V75-3) gick bra när jag körde honom senast. Han kan ta en finalplats till Olympiatravet.

14 Wiss Shadow (V75-5) har knallform. Ska streckas även om det är tufft med tillägg.

3 Castor Boko (V75-6) känns okej. Det blir antagligen barfota. Svårt att veta hur kan kommer prestera men han verkar fin i träningen.

1 Autoland (lopp 12) galopperade bort en bra placering senast. Är bättre än raden. Outsider.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat