Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-12, 10:35   #210
Heuer

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 57
Standard

Var?

Citat:
Ursprungligen postat av Björne Visa inlägg
Jag var helt låst vid att Castor Boko skulle gå med skor också tills jag läste det här:

1 Riccolo (V4-1) var bra i årsdebuten. Bättre läge nu och jag förväntar mig en lika bra prestation så får vi se hur långt det räcker.

8 Unefemmeamoureuse (V4-2, Shkelzen Koka kör) har så dåligt läge att det drar ner chanserna.

10 Vodka and Oysters (V4-3) kan mycket om den är på rätt humör men den får visa rätt humör innan jag rekommenderar spel. 12 Armani Trot (V4-4) kan jag inte formen på.

5 Narold Vox (V75-1) har gått bra länge och är gynnad av distansen men det är tufft motstånd. Outsider.

9 Tintin (V75-2) gick bra som tvåa i finalen. Upp i klass men det blir åter barfota. Är en av dem som kan vinna om det klaffar.

1 Kash’s Cantab (V75-3) gick bra när jag körde honom senast. Han kan ta en finalplats till Olympiatravet.

14 Wiss Shadow (V75-5) har knallform. Ska streckas även om det är tufft med tillägg.

3 Castor Boko (V75-6) känns okej. Det blir antagligen barfota. Svårt att veta hur kan kommer prestera men han verkar fin i träningen.

1 Autoland (lopp 12) galopperade bort en bra placering senast. Är bättre än raden. Outsider.
Var står detta?

Heuer

"When the handicap rank matches the betting rank, the horse probably is not an overlay and should not be bet".
Heuer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat