Då ger jag dig rådet att ge fan i det. Känns alltid som det är så för mig med. Jag har i princip alltid gått minus på ryggar, förmodligen är det mitt eget fel. När man ständigt ryggar fler förlustspel än vinstspel så tappar jag motivationen efter ett tag.
Jättetrevligt att läsa några rader och knappt behöva lyfta ett finger för att få något spelvärt istället för att bara lägga på en randommatch och hoppas på det bästa, men det är svårt att gå vinnande på ryggar om man inte lägger ned lika hårt arbete för att följa alla spel som man gör för att hitta egna.
De flesta rekare har ju heller inte någon speciell tid då de lägger ut spelen utan det kan vara lite hux flux då och då och det blir ju ännu mer spridning ju fler man ryggar. Nyckeln är väl att hitta en eller två att rygga fullt ut, men då är fortfarande problemet att det blir ett jävla passande för att man inte ska missa något spel.
Usch och fy för det!
|