Ämne: NHL 13/14
Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-14, 08:36   #980
Galeocerdo cuvier
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Jag rekar i princip ingenting längre, och de få gånger jag gör det så lägger jag aldrig ut eftersom det alltid går åt helvete. Här känner jag dock att Marathon är ute och cyklar, i värsta fall så blir det bra fadematerial för er.

Montreal och Tampa är jämnstarka, eventuellt en liten liten edge till Tampa. Slutade säsongen på 100 respektive 101 poäng. Montreal är bättre bakåt och Tampa bättre framåt.
Bishop är skadad vilket innebär att Lindbäck spelar. Lindy har sett bedrövlig ut under hela sin NHL-sejour, förutom de senaste matcherna. Jag hoppas och tror att hans bra spel de 2-3 senaste matcherna inte kvarstår i slutspelet utan att han återgår till sitt forna dåliga jag.

Skulle Pinnacle öppna på 2.46 eller högre så skulle jag bli förvånad, jag kan tänka mig någonstans runt 2.15 - 2.25. Kanske 2.30, men 2.46 tycker jag känns för högt.


2014-04-17 01:00NHLTampa Bay Lightning vs Montreal Canadiens 2 FT+OT 5 2.460


Dallas är helt klart sämre än Anaheim. Målvaktssidan är rätt jämn, Lehtonen är definitivt bättre än Hiller, men Andersen kan ta över starterrollen och han ser bättre ut än Hiller.
Det farliga för Dallas är att man i princip har en enda bra kedja, men den är jävligt bra. Det är Benn och Seguins kedja. Lyckas Anaheim stänga ner den kedjan så vinner man. Lyckas kedjan dock trampa igång så kan det gå hur som, även om Anaheim bör ta hem serien.
Hur som helst så är det playoffs och det brukar bli jämnare och tightare än man kan tro. Anaheim brukar ha svårt för Dallas och 3.20 ML ser jag som något för högt. Jag tror och hoppas att Pinnacle kommer att öppna Dallas ML kring 2.75 - 2.90 någonting.

2014-04-17 02:05NHLAnaheim Ducks vs Dallas Stars 2 FT+OT 5 3.200

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2014-04-14 klockan 08:48.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat