Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-14, 16:06   #1
AndyMart
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nytt V75 Tillsammans lag söker medlemmar!


Söker vinstsugna medlemmar till ett V75 Bolag som är ute efter 7 rättspotten varenda lördag!

Till att börja med, håll gärna denna tråden ren från skitsnack och liknande och låt den vara här för att rekrytera medlemmar, diskussioner kan föras på Atg Tillsammans sidan!

Sugen på att vinna pengar? Anmäl er genom att skicka ett PM till mig med er mail så bjuder jag in er till laget "Lördagsvinst" via ATG.

Max 10 medlemmar.

Max 5 andelar / person.

Varje andel kommer att kosta 100 kr, och spelstoppet för att köpa andelar kommer att vara klockan 12.30 (2 timmar innan första start) så att spelläggaren har god tid på sig att kolla igenom den senaste infon innan han lämnar in systemet.

Är ute efter att hitta lojala medlemmar som inte lämnar efter två dåliga omgångar utan förstår att det tar tid att sätta 7:or på V75.


Spelet:

Jag kommer att ha 2 spikar per omgång, ett lås och sedan gardera så mycket som möjligt i resterande lopp. Ju högre kassa vi får ihop, desto närmre miljonerna kommer vi att vara.

När jag tippar bryr jag mig inte om vad alla "experter" som Raffe och Nybrink säger utan jag går på vad jag själv tror!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
persson (+40)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat